Close Menu
    Son Eklenenler

    Margaret Atwood’un “Kalpten” şiirleri okurla buluştu

    Aralık 3, 2025

    Sokak Sanatçıları Festivali 500 sanatçıyı Müze Gazhane’de ağırlayacak

    Aralık 3, 2025

    Yollara Düşen Sahneden Öyküler Depo İstanbul’da

    Aralık 3, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Çarşamba, Aralık 3
    X (Twitter) Instagram Facebook
    Suare Dergi – Film – Kitap – Sanat – Hayat ve DahasıSuare Dergi – Film – Kitap – Sanat – Hayat ve Dahası
    • YAŞAM
      1. Aktüel
      2. Beslenme
      3. Felsefe
      4. Fitness
      5. İlişkiler
      6. Kişisel Bakım
      7. Kişisel Gelişim
      8. Psikoloji
      9. Sağlık
      10. Seyahat
      11. Sürdürülebilir Yaşam
      12. Teknoloji
      13. View All

      Nazlı Eray’a “Yaşayan Efsane” Onuru

      Temmuz 5, 2025

      Yüzüncüyıl Gazeteciler Derneği’nden anlamlı seminer

      Temmuz 3, 2025

      ‘Boykot bir hak mı? Suç mu? ‘ sorusuna yanıt arayanlar için 10 film

      Nisan 2, 2025

      Sinema tutkunları için yepyeni bir mecra: Yeni Sinema Dergisi 

      Şubat 28, 2025

      İnovatif makarnacı Pastavilla 32. yaşını ödülle kutluyor

      Nisan 22, 2024

      Buğday Derneği ‘zehirsiz kentler’ için harekete geçti

      Aralık 23, 2021

      1 KAVRAM 10 DÜŞÜNÜR: Varoluşun On Yüzü

      Ağustos 2, 2025

      Ulus Baker: Kısacık hayatına çağları sığdıran ‘birisi’

      Temmuz 12, 2025

      Institut français, Fransız yazar, felsefeci ve filolog Barbara Cassin’i ağırlıyor

      Şubat 25, 2025

      Sade Yaşamın Gücü: Epikür ve Tao’nun izinde sadeleşmek

      Aralık 7, 2024

      Ergen ebeveynleri için kılavuz

      Eylül 23, 2024

      Aşkın Lotus Hali… 

      Temmuz 4, 2024

      “Doktordan Az Kullanılmış” bu defa bir kitap adı oldu

      Ağustos 29, 2023

      ‘Rekabetçi Aile’yi izlerken kendimize de gülebilir miyiz?

      Ağustos 27, 2023

      Parfümde şişe tasarımı kokudan önemli olabilir mi?

      Mart 28, 2023

      Saç bakımına ilişkin merak edilen 6 soru ve 6 yanıt

      Nisan 17, 2022

      Beynini Resetle: Zihinsel rahatsızlıklar ve metabolizmayla ilişkisi

      Eylül 30, 2025

      Stresten Huzura: Deneyimlenmiş bir dönüşüm süreci

      Mart 6, 2025

      Yeni Eril: Dr. Nil Keskin’den kapsamlı bir dönüşüm rehberi

      Mart 4, 2025

      Cansel Oruç’un ‘Başarmaktan Korkma’ kitabı okuyucuyla buluştu

      Aralık 26, 2024

      Beynini Resetle: Zihinsel rahatsızlıklar ve metabolizmayla ilişkisi

      Eylül 30, 2025

      Kimdir bu “Narsist Sapkınlar?”

      Mayıs 29, 2025

      Borderline: Bir Kişilik Bozukluğunun Biyografisi

      Mayıs 6, 2025

      Dementor – Ruh Emici: Narsisizmin gölgesinde bir yok oluş ya da yeniden doğuş hikâyesi

      Şubat 17, 2025

      ‘Hepimiz Narsistiz’ kitabının yazarı Şule Öncü: Sanıldığından yaygın!

      Mayıs 17, 2024

      “Doktordan Az Kullanılmış” bu defa bir kitap adı oldu

      Ağustos 29, 2023

      Prof. Dr. Körükoğlu’ndan sağlıklı ve genç kalmanın sırları

      Mayıs 7, 2023

      Salmonella’dan korunmak mümkün mü?

      Nisan 27, 2022

      Zeytin Kokulu Memleket: Ayvalık

      Ağustos 20, 2025

      Sayım Çınar ile Kopenhag’da Kültür-Sanat 

      Ağustos 9, 2025

      Kadim bir kültür kenti: Denizli

      Mayıs 21, 2025

      Kayıp bir çantanın peşinde Patagonya’da edebiyat

      Şubat 20, 2025

      Nihal Gündüz’den ‘makarna’ ile ‘Çevre Krizi’ fotoğrafları

      Ağustos 15, 2025

      ‘Baumit ile Olasılıklar’ kitabı ile geleceği yeniden düşünüyor

      Eylül 20, 2023

      Heykeltıraş Varol Topaç’ın çelik üretim atıklarından yarattığı eser Contemporary İstanbul’da

      Eylül 17, 2023

      Jeotermal enerjiyi çocuklara anlatan kitap: Damla Adamlar

      Ağustos 31, 2023

      Kim Korkar Yapay Zekadan

      Haziran 8, 2025

      Türkiye’nin mutfak ve kültür mirasından seçkiler dijital erişime açılıyor

      Ekim 20, 2023

      Mevzular Açık Mikrofon, artık GAİN’de

      Eylül 1, 2023

      Akıllı makineler ve robotlar denilince akla gelen filmler

      Ağustos 31, 2023

      Zamanı Sahiplenenin Dünyayı Yönetmesi Üzerine

      Aralık 1, 2025

      Antakya Film Festivali başladı

      Kasım 24, 2025

      Sinem Çelebioğlu‘ndan çocuklar için; Dağın Kızı 

      Kasım 20, 2025

      Fethiye Uluslararası Film Festivali başlıyor

      Kasım 4, 2025
    • KÜLTÜR – SANAT
      1. Kitap
      2. Müzik
      3. Öykü
      4. Sanat
      5. Sergi
      6. Sinema
      7. Şiir
      8. Tiyatro
      9. Video
      10. View All

      Margaret Atwood’un “Kalpten” şiirleri okurla buluştu

      Aralık 3, 2025

      Geçmişten günümüze atların tarihteki yeri: ‘Akıncılar, Hükümdarlar ve Tacirler’

      Kasım 27, 2025

      Demet Cengiz’in Leylâ’sı ile kaderin kırılma anları

      Kasım 27, 2025

      Sayım Çınar ile kitap dünyası

      Kasım 26, 2025

      Tame Impala Barış Manço hayranı!

      Ekim 22, 2025

      “Pekinel Uluslararası Masterclass” 6-12 Eylül’de AKM’de

      Eylül 5, 2025

      Sazakan’dan ilk tekli: AnatolianBlues

      Ağustos 17, 2025

      Ayın Şarkıları: Ağustosta ne dinleyelim?

      Ağustos 1, 2025

      Toz Zerreleri

      Temmuz 24, 2025

      Dönüşümün Hafifliği

      Temmuz 24, 2025

      Tuğlayı Fark Etmek

      Temmuz 24, 2025

      Yaşama Dair

      Temmuz 24, 2025

      Río Sur, Pera Müzesi’nde

      Ekim 16, 2025

      Dalí’nin Tavşan Deliği: Bir romanın resme dönüşen rüyası

      Haziran 12, 2025

      Rüyaların Ressamı: Remedios Varo’dan 6 büyülü tablo

      Haziran 10, 2025

      Balenin Rus yıldızları Bodrum’da

      Ağustos 12, 2024

      İstanbul’da devam eden 16 sergi

      Temmuz 10, 2025

      Ressam Ömer Onay’ın ‘Bilinç Akışı’ sergisi AKM’de

      Haziran 20, 2025

      ‘Mumi’lerin yaratıcısı Tove Jansson eserleriyle Aynalı Geçit’te

      Mayıs 8, 2025

      Handan Özbek’in “Çıplak Kıta” sergisi Goba Art & Design’da

      Mart 12, 2025

      Yunanistan Sineması Günleri, 2 Aralık’ta başlıyor

      Kasım 28, 2025

      Sinematek/Sinema Evi yeni programını duyurdu

      Ekim 21, 2025

      Weapons: İzleyicisini duygusal ve zihinsel olarak zorlayan bir korku filmi

      Ekim 11, 2025

      Erin Brockovich: Mini etekli, topuklu ayakkabılı bir varoluş hikayesi

      Ekim 8, 2025

      Şiir: Kapandık kaldık içimize 

      Temmuz 18, 2025

      Şiir: Huy İşte

      Temmuz 7, 2025

      GÜRÜLTÜNÜN ORTASINDA SESSİZLİĞE YOLCULUK: MODERN DÜNYADA DİNGİNLİĞİN PEŞİNDE

      Temmuz 1, 2025

      Şiir: Ne Zaman

      Haziran 10, 2025

      Yollara Düşen Sahneden Öyküler Depo İstanbul’da

      Aralık 3, 2025

      Tiyatro Tales’ten ilk oyun: Macbeth’in Cadıları Bir de Bizden Dinleyin

      Kasım 26, 2025

      Gergedanlar AKM Sahnesi’nde

      Kasım 26, 2025

      “Çiçekçi Sokağı”, 1 Kasım’da Kadıköy Eğitim Sahnesi’nde

      Ekim 27, 2025

      Parazit – Sınıfsal uçurumların sarsıcı anlatımı

      Haziran 30, 2025

      Garfield’in resmi posteri yayınlandı

      Aralık 19, 2023

      Napolyon bu kez Jaquin Phoenix’in yorumuyla sinemada

      Kasım 23, 2023

      Freud’s Last Session filminden fragman

      Ekim 27, 2023

      Margaret Atwood’un “Kalpten” şiirleri okurla buluştu

      Aralık 3, 2025

      Sokak Sanatçıları Festivali 500 sanatçıyı Müze Gazhane’de ağırlayacak

      Aralık 3, 2025

      Yollara Düşen Sahneden Öyküler Depo İstanbul’da

      Aralık 3, 2025

      BİFO ve Barbara Hannigan’dan özel konser

      Aralık 1, 2025
    • SD+
      1. Röportaj
      2. Haber
      3. Makale
      4. Portre
      5. Diğer
      6. View All

      Demet Cengiz’in Leylâ’sı ile kaderin kırılma anları

      Kasım 27, 2025

      Tanrıçanın Serzenişi: Elpis bize ‘umudunuzu kaybetmeyin’ diyor

      Eylül 25, 2025

      DÜNYAYA BİR KRİSTALDEN BAKMAK… HER IŞILTIDA BAŞKA DÜNYALARA YOL ALMAK…

      Haziran 28, 2025

      Booky Kitabevi: Bir insan, butik bir kitabevi, kocaman bir topluluk

      Haziran 22, 2025

      Yeşilçam’ın köklü şirketi Erman Film’de yollar ayrıldı

      Şubat 6, 2025

      Defne ya da Bazı Tuhaf Hayatlar: Herkes kendi hikayesine sahip çıksın!

      Kasım 16, 2024

      İstanbul’un plajlarına otobüs seferleri başladı

      Ağustos 7, 2024

      Biletinial’da ‘yorum ve reyting’ uygulaması

      Nisan 17, 2024

      Zamanı Sahiplenenin Dünyayı Yönetmesi Üzerine

      Aralık 1, 2025

      Dalí’nin Tavşan Deliği: Bir romanın resme dönüşen rüyası

      Haziran 12, 2025

      Romalı tarihçilerin yazmadığı Kleopatra: Hükümdar, alim ve filozof bir kadın

      Haziran 10, 2025

      Bir antikahramanın portresi: MARLA SINGER

      Nisan 30, 2025

      Yolda Olmak, Var Olmaktır

      Ağustos 9, 2025

      Maria Anna Mozart

      Temmuz 20, 2025

      Pablo Neruda: Aşkın, kavganın ve sessiz coğrafyaların şairi

      Temmuz 12, 2025

      Ulus Baker: Kısacık hayatına çağları sığdıran ‘birisi’

      Temmuz 12, 2025

      Gülhane Parkında sarnıç olduğunu biliyor muydunuz?

      Nisan 2, 2023

      Klasik mobilyada en çok tercih edilen ağaç türlerini biliyor musunuz?

      Nisan 1, 2023

      Mart ayında Türkiye’nin en çok konuştuğu başlıklar

      Nisan 1, 2023

      Zamanı Sahiplenenin Dünyayı Yönetmesi Üzerine

      Aralık 1, 2025

      DENİZ GİBİDİR GÖKYÜZÜ

      Aralık 1, 2025

      ZİNDAN ADASI: İNKAR MI? KOMPLO MU?

      Aralık 1, 2025

      DÜNYANIN SONUNA YOLCULUK

      Aralık 1, 2025
    • PODCAST

      Podcast: Hayati Tavsiyeler ‘Bahar ve Mitoloji’ ile yayında

      Mayıs 5, 2023

      Denenmiş, test edilmiş, onaylanmış: Hayati Tavsiyeler

      Mayıs 5, 2023

      Meraklı bünyeler için podcast kanalı: Suare Online

      Mayıs 1, 2023

      Akla takılan sorulara yanıt arayan podcast: Neymiş?

      Nisan 9, 2023

      Hayati Tavsiyeler: Kendine yatırım yapanlara özel podcast

      Nisan 9, 2023
    • YAZARLARIMIZ
    • SuareMag
    • Suare Öykü
    Suare Dergi – Film – Kitap – Sanat – Hayat ve DahasıSuare Dergi – Film – Kitap – Sanat – Hayat ve Dahası
    Buradasınız:Anasayfa » Ferhan Şensoy’un sırtındaki yumurta küfesi: Ses 1885 – Ortaoyuncular
    Ezgi Aktaş

    Ferhan Şensoy’un sırtındaki yumurta küfesi: Ses 1885 – Ortaoyuncular

    Aralık 18, 2024Yorum yapılmamış6 dk Okuma Süresi
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Email
    Paylaş
    Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email

    EZGİ AKTAŞ İLE TİYATRO SAHNELERİNDEN

    İstanbul’un adı en çok zikredilen, 7 milletten 7’den 70’e milyonlarca insanın ayak izini bıraktığı semti Beyoğlu’na giriş yapıyoruz. Çılgın kalabalığın arasından kendimize yol bularak, yeni açılan ışıklı giysi mağazalarını, lokum ve kozmetik dükkanlarını geride bırakıyoruz. Karşımızda, İstiklal Caddesi’nin pastaneler, sinemalar ve tiyatrolarla dolu eski zamanlarının tozunu üstünde taşıyan durağı Halep Pasajı. Pasajın içindeyse, Ses Tiyatrosu dimdik ayakta. 1885 yılında inşa edilen, yangın geçiren, defalarca yıkılıp yeniden yapılan, Muhsin Ertuğrul’u, Haldun Taner’i, Kenterler’i ağırlayan yapı, 1989’dan beri Ortaoyuncular’ın evi. Yalnızca oyunları nedeniyle değil, aynı zamanda Ses Tiyatrosu’nu kültür hafızamıza kazandırdığı, “ben bir tiyatroya aitim” diye seslenen güzelim fuayeyi, Avrupa rönesansının izlerini taşıyan büyük ve gösterişli sahneyi bugüne taşıdığı için de adını saygıyla hatırlayacağımız Ferhan Şensoy’un bu değerli mirasını, tiyatronun müdürü Mustafa Gültekin’den dinliyoruz.

    • Ses Tiyatrosu, 1885 yılında inşa edilen, İstanbul’un kültür sanat hafızasında yer etmiş çok özel bir yapı. Hikayesini sizden dinleyebilir miyiz?

    Yapı 1885 yılında, yani içinde bulunduğu Halep Pasajı’yla beraber ilk inşa edildiğinde “Pera Sirki” adını almış. Pasajın arkasındaymış ve bir kısmı da sirk hayvanlarının bulunduğu ahırmış. 1904’te Beyoğlu’nda çıkan bir yangınla pasajın yanmasından sonra Rum Mimar Campanaki tarafından yeniden ve bu sefer tiyatro salonu olarak tasarlanıp inşa edilmiş. Avusturya’da bir ikizi olan bir tiyatro. Birçok kez el değiştirerek 87 yıl tiyatro salonu, 17 yıl da sinema salonu olarak işletilmiş. 1989’da Ferhan Şensoy tarafından tadilatı yapılmış ve bugüne kadar Ortaoyuncular’ın evi.

    • Kuruluşundan bu yana geçen bir asrı aşkın sürede Ses Tiyatrosu neler yaşadı, hangi badireleri atlattı?

    Tarihe baktığımızda çok kaynak olmamasına rağmen içinde bulunduğu pasajın bir kere yandığı biliniyor. Bugünkü haline gelene kadar da Ferhan Şensoy’un Campanaki’nin tasarımına uygun restoresine ulaşana dek defalarca kez tadilattan geçmiş. İlk kullanım amacı olan sirkten tiyatro salonuna geçmesi zaman almış ve zahmetli olmuş. Sonraki zamanlarda elinde tutan işletmecilerin, buna biz de dahil, bakımı ve onarımı konusunda ekonomik zorluklar yaşamasına neden olan tarihi bir salon Ses Tiyatrosu.

    SES TİYATROSU FERHAN ŞENSOY’U GELECEĞE TAŞIYACAK

    • Tiyatrolar tasarlayan bir mimar tarafından tiyatro sahnesi inşa edilen Ses’in bir asırlık tarihine birçok olay, anı sığdı. Uzun yıllar tiyatronun duayenlerini ağırlayan sahne, ülkedeki kültürel değişimden payını aldı, bir dönem seks filmleri gösteren bir salon olarak hizmet verdi. Ses Tiyatrosu’na tiyatro olarak yeniden itibarını kazandıran, o güzelim sahneye tiyatronun yeniden seslenmesini sağlayan Ferhan Şensoy’un sizin için önemini dinleyebilir miyiz?

    Ferhan Şensoy, çağdaş tiyatromuza yön vermiş ender sanatçılardan biri. Daha geriye gittiğimizde Haldun Taner ve Muhsin Ertuğrul gibi isimleri görürüz. Ferhan Şensoy da bu isimler gibi tiyatro sanatımız için köşe taşlarından biri. Ardında sayısız tiyatro oyunu, sayısız oyun şarkısı, onlarca kitap ve onlarca tiyatro sanatçısı bırakmıştır. Ses Tiyatrosu da ülkemiz adına bıraktığı önemli eserlerin başında gelir. Ortaoyuncular ailesinin bir ferdi olarak böyle bir evimizin olması bizim açımızdan hem gurur verici hem de büyük bir sorumluluk. Evet Ferhan Şensoylar ölmez ama Ortaoyuncular’ın ve Ses Tiyatrosu’nun devam ettirilmesi demek Ferhan Şensoy’un eserlerinin geleceğe aktarımı demek. Ferhan Şensoy’un geleceğe aktarımı demekse bu ülkenin ekmek gibi su gibi ihtiyacı olan bir ödev.

    • İstanbul son 50 yıl içinde ne yazık ki pek çok kültür sanat mekanını, tiyatrosunu, sinemasını rantsal dönüşüm nedeniyle kaybetti. Emek Sineması artık bir AVM, Şan Tiyatrosu yakıldı. Bu karanlık tabloda Ses Tiyatrosu nasıl bir direniş sergiliyor?

    Ferhan Şensoy Ses Tiyatrosu için “sırtımdaki yumurta küfesi” demiştir hep. Hassas bir bebektir Ses Tiyatrosu. Ülkede başka örneği bulunmayan tarihi bir dokudur. Akustiğini başka bir yerde bulamazsınız. Bu dokuyu korumak ekonomik açıdan zorlayıcı. Yıllarca sponsorsuz, desteksiz, halkın ödediği bilet parasıyla yaşamını sürdürmüş. Ferhan Şensoy’un ve ekibinin insanüstü gayretleriyle ayakta kalmayı başarmış. Onun zamanında da ekonomik zorluklar vardı, şimdi de var. Üstelik daha da acımasız. Buna şimdi bir de ülkenin kültürel yıkımı eklendi. Beyoğlu da ülke gibi her geçen gün yaşanmaz hale getirilmekte. Üstelik şimdi Ferhan Şensoy’umuz da yok. Ama zorluklar karşısında direnmeyi biz ustamızdan öğrendik. Onun da dediği gibi “Ortaoyuncular sıkı bir örgüttür.”

    “AYAKTA KALIP DEVAM ETME SORUMLULUĞUMUZ VAR”

    • Ferhan Şensoy, IST Dergi için verdiği bir röportajda, “Hatıralarımın üzerinden dozerle geçildi. Ses-1885’i korumak gibi bir görevim olmasa İstanbul’a, Beyoğlu’na ayak basmam” diyor. Ferhan Şensoy’dan kalan en özel kültür mirası diyebileceğimiz Ses Tiyatrosu için benzer bir sorumluluk duygusu içinde olduğunuza eminim. Sizce Beyoğlu’nu yeniden bir kültür merkezi olması için Ses Tiyatrosu’nun nasıl bir sorumluluğu var?

    Ses Tiyatrosu Beyoğlu’nda tarihten kalan son tiyatro salonu. Yeni sahneler de açıldı elbette fakat yıllar içinde sayıları bir elin parmakları kadar kaldı. Ses Tiyatrosu yeni açılan çok amaçlı salonlar gibi kör, sağır, duygusuz bir yer değil. Buraya ilk kez gelen insanlarda gözlemliyoruz; girdiklerinde yüzlerini tarihin rüzgârı yalıyor. Bir süre ağızları açık geziyorlar içeride. Tiyatro oyunu izlemenin üst seviyede deneyimini yaşıyorlar. Bu duyguyu değil Beyoğlu’nda, ülkede başka bir yerde yaşayamazsınız. Beyoğlu tıpkı ülke gibi yıllardır bir katliamın kurbanı. Kültürel dokunun yerini nargile dumanına, kebap kokusuna, diline, giyinişine, gülüşüne, düşünüşüne yabancı olduğumuz insanlara bıraktırıldığı bir merkez. AKP eliyle ülkedeki yayılan ayrıştırmanın, sevgisizliğin mikro bir örneği. Sesini çıkaran kitleyi en son Beyoğlu’nda Gezi Direnişi’nde gördü bu hükümet ve o günden beridir gıcık oluyor buraya. Araplaştırıyor. Biz artık buna da direniyoruz. Araplaşan İstiklal Caddesinde Araplaşan pasaja girdiğinizde Araplaşan dükkanların arasında bir inci tanesi gibi duruyor Ses Tiyatrosu. İşte bu noktada sorumluluğumuz tüm bu kültürel saldırıya karşı ayakta kalmak ve devam etmektir.

    • Oyun repertuarının şekillenmesinde hangi ilkeler, nasıl bir sanat anlayışı etkili oluyor?

    Bu sorunun çok kısa bir cevabı var, Ferhan Şensoy’un Ortaoyuncular ekolü tek ilkedir. En başta muhalif olmak kaydıyla, mizahi, toplumsal sorunları işaret eden, halkının yanında duran sanat anlayışı etkili.

    • Tiyatro haricinde sahnenizde başka sanat disiplinlerini görmek mümkün mü?

    Elbette, müzisyenler de çok seviyor Ses Tiyatrosu’nu. Konserler oluyor. Stand-up gösterileri, belgesel gösterimleri misafir ettiğimiz etkinlikler arasında. Ayrıca filmciler de ilgi duyuyor. Başka bir örneği olmadığı için, dokusunu beğendikleri için yapımcılar da kimi sahnelerini burada çekiyorlar.

    • Ses Tiyatrosu’nun yalnızca tiyatro hafızasında önemli bir yeri yok, aynı zamanda hakları için mücadele eden kesimlerin de seslerini duyurabileceği bir sahne olarak direniş tarihinde de önemli bir yeri var. Bu anlamda kapıları hep halka açık oldu. Bu özelliği devam edecek mi?

    Ferhan Şensoy’un bize bıraktığı her şey gibi bu da devam edecek. Gezi Direnişi’nde ücretsiz oynadığımız oyun, Grup Yorum konserine ev sahipliği yapmamız, ÇYDD bursu alan öğrenciler için ücretsiz bilet uygulamamız şu an aklıma gelenler. Ayrıca bizim zaman zaman hatırlatma gereği duyduğumuz, tiyatro öğrencileri için oyunlarımızın ücretsiz olması da yine öğrenci dayanışması adına Ferhan Bey’den kalan bir örnektir.

    “KIRMIZI KADİFELERİMİZ GEÇMİŞTEN BUGÜNE BAĞ KURUYOR”

    • Ses Tiyatrosu’nun Beyoğlu ve İstanbul ile kurduğu bağı bize nasıl özetlersiniz?

    Beyoğlu ve İstanbul’un çılgın kaosuna bıyık altından gülen bir yer burası. Kaosun beyninizin ırzına geçen gürültüsüne karşı zamanı yavaşlatan, eskiyi hatırlatan, bir zamanlar güzel bir ülkemiz, İstanbul’umuz, Beyoğlu’muz vardı duygusu veren bir hatıradır Ses Tiyatrosu. Geçmişte kalan huzurlu İstanbul’dan, Beyoğlu’ndan bugüne kurulan bir bağı var kırmızı kadifelerimizin.

    • Ses Tiyatrosu’nun geleceği için neler hayal ediyorsunuz?

    Elbette öncelikle ayakta kalmasını hayal ediyoruz. Bırakırsanız burası kıro bir AVM ya da otopark olur. Bu yüzden bırakmak zorunda kalmamayı hayal ediyoruz. Bunun yanında bir yolunu bulabilirsek güçlendirme amaçlı bir restorasyon da düşünüyoruz. Her yapı gibi burası da gittikçe eskiyor.

    Related Posts

    Yollara Düşen Sahneden Öyküler Depo İstanbul’da

    Aralık 3, 2025 Tiyatro

    Tiyatro Tales’ten ilk oyun: Macbeth’in Cadıları Bir de Bizden Dinleyin

    Kasım 26, 2025 Tiyatro

    Gergedanlar AKM Sahnesi’nde

    Kasım 26, 2025 Tiyatro

    “Çiçekçi Sokağı”, 1 Kasım’da Kadıköy Eğitim Sahnesi’nde

    Ekim 27, 2025 Tiyatro
    Yorum Yap
    Yorum yazın Cancel Reply

    Yeni Eklenenler

    Margaret Atwood’un “Kalpten” şiirleri okurla buluştu

    Aralık 3, 2025 Kitap

    Margaret Atwood’un “Kalpten” adlı şiir kitabı Doğan Kitap tarafından Nuray Önlüoğlu çevirisiyle okurla buluşturuldu. Margaret…

    Sokak Sanatçıları Festivali 500 sanatçıyı Müze Gazhane’de ağırlayacak

    Aralık 3, 2025

    Yollara Düşen Sahneden Öyküler Depo İstanbul’da

    Aralık 3, 2025

    PALOMAR – ITALO CALVINO

    Aralık 2, 2025
    Sosyal Medya'da Biz
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • YouTube
    Bu Haberleri Kaçırmayın

    AYIN FİLMLERİ: AĞUSTOSTA NE İZLEYELİM?

    Ağustos 1, 2025 Ayın Filmleri

    Yeşilçam’ın unutulmaz jönü Tarık Akan’ı anarken…

    Eylül 16, 2023 Haber

    Bipolar duygudurum bozukluğu nedir? Kimlerde görülür? Tedavisi nelerdir?

    Mart 30, 2022 Uncategorized
    Hakkımızda
    Hakkımızda

    Film, kitap, sanat, hayat ve daha fazlası için haber, röportaj, makale, podcast, güncel bilgiler içeren e-dergi.

    Email : editor@suaredergi.com.tr

    Künye

    Son Eklenen Yazılar

    Margaret Atwood’un “Kalpten” şiirleri okurla buluştu

    Aralık 3, 2025

    Sokak Sanatçıları Festivali 500 sanatçıyı Müze Gazhane’de ağırlayacak

    Aralık 3, 2025

    Yollara Düşen Sahneden Öyküler Depo İstanbul’da

    Aralık 3, 2025
    X (Twitter) Instagram Facebook
    © 2025 Tüm Hakları Saklıdır. Do Medya & Ekipbizz İçerik İşbirliğiyle hazırlanmaktadır.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.