Netflix ile Lacoste, özel bir koleksiyona imza attı. Lacoste’un ikonik timsahını Netflix’in farklı kültürleri bir araya getiren dizileriyle buluşturan koleksiyon, Türkiye’de 24 Nisan’dan itibaren moda tutkunlarının beğenisine sunulacak.
Popüler dizi ve film platformu Netflix, ünlü marka Lacoste ile işbirliğine gitti. Yurtdışında bugün itibariyme netflix.shop ve lacoste.com adreslerinden satın alınabilecek Lacoste X Netflix koleksiyonu, popüler dizilerin karakterlerinden oluşacak. Türkiye’de ise satışlar 24 Nisan tarihinde başlayacak.
Yapılan açıklamaya göre; Lacoste X Netflix koleksiyonu kapsamında moda tarihine damgasını vurmuş ikonik Lacoste parçaları yeniden tasarlandı. Netflix’in benzersiz evrenleriyle dikkat çeken Stranger Things, Bridgerton, Lupin, La Casa de Papel, The Witcher, Sex Education, Shadow & Bone ve Elite dizilerinden ilham alan bu parçalar arasında pololar, şapkalar, sweatshirtler ve eşofman takımları yer alıyor. Koleksiyonun tarzı ise spor giyimle modanın kesişimini yansıtıyor.
Moda tutkunlarına kişisel tarzlarını favori dizileri üzerinden yeniden ifade etme imkânı sunan koleksiyonda, Lacoste’un ünlü timsahını nakışlı ya da flok baskı olarak bulmak mümkün. Üstelik bazen Bridgerton dizisindeki Kraliçe Charlotte’un peruğuyla, bazense yüzü Stranger Things’teki korkunç Demogorgon’a dönüşmüş halde.
Netflix Tüketici Ürünleri Başkan Yardımcısı Josh Simon koleksiyon hakkında şunları söyledi: “Hikayelerin güçlü bir şekilde anlatılabilmesinde ürünlerin de önemli rol oynayabileceğini düşünüyoruz. Lacoste ile iş birliği yapmak bize moda ve eğlence dünyasını buluşturmak için benzersiz bir fırsat sunuyor. Bu koleksiyonun izleyicilerin hikayelerimize ve karakterlerimize duydukları sevgiyi ifade edebilmeleri için de etkileyici ve yaratıcı bir yöntem sunduğuna inanıyorum.”
Lacoste İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Catherine Spindler ise yaratıcılık ve inovasyon alanında dünya markası olan iki markanın yollarının kesişmesini sağlayan bu benzersiz iş birliğinden büyük memnuniyet duyduklarını ifade etti. Spindler, sözlerini şöyle sürdürdü: “Her iki marka da hayatın farklı kesimlerinden kişileri bir araya getirme konusunda benzersiz bir güce sahip. İşbirliğimizin önemli bir sonucu olan bu koleksiyon, güçlü bir birlikteliği, marka kodlarımızı, etki alanlarımızı ve bilgi birikimimizi mükemmel bir şekilde yansıtıyor.”