Close Menu
    Son Eklenenler

    Ben Bazen: Beste Erin‘den farklı çocukluk hallerini anlatan bir kitap

    Aralık 3, 2025

    Margaret Atwood’un “Kalpten” şiirleri okurla buluştu

    Aralık 3, 2025

    Sokak Sanatçıları Festivali 500 sanatçıyı Müze Gazhane’de ağırlayacak

    Aralık 3, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Çarşamba, Aralık 3
    X (Twitter) Instagram Facebook
    Suare Dergi – Film – Kitap – Sanat – Hayat ve DahasıSuare Dergi – Film – Kitap – Sanat – Hayat ve Dahası
    • YAŞAM
      1. Aktüel
      2. Beslenme
      3. Felsefe
      4. Fitness
      5. İlişkiler
      6. Kişisel Bakım
      7. Kişisel Gelişim
      8. Psikoloji
      9. Sağlık
      10. Seyahat
      11. Sürdürülebilir Yaşam
      12. Teknoloji
      13. View All

      Nazlı Eray’a “Yaşayan Efsane” Onuru

      Temmuz 5, 2025

      Yüzüncüyıl Gazeteciler Derneği’nden anlamlı seminer

      Temmuz 3, 2025

      ‘Boykot bir hak mı? Suç mu? ‘ sorusuna yanıt arayanlar için 10 film

      Nisan 2, 2025

      Sinema tutkunları için yepyeni bir mecra: Yeni Sinema Dergisi 

      Şubat 28, 2025

      İnovatif makarnacı Pastavilla 32. yaşını ödülle kutluyor

      Nisan 22, 2024

      Buğday Derneği ‘zehirsiz kentler’ için harekete geçti

      Aralık 23, 2021

      1 KAVRAM 10 DÜŞÜNÜR: Varoluşun On Yüzü

      Ağustos 2, 2025

      Ulus Baker: Kısacık hayatına çağları sığdıran ‘birisi’

      Temmuz 12, 2025

      Institut français, Fransız yazar, felsefeci ve filolog Barbara Cassin’i ağırlıyor

      Şubat 25, 2025

      Sade Yaşamın Gücü: Epikür ve Tao’nun izinde sadeleşmek

      Aralık 7, 2024

      Ergen ebeveynleri için kılavuz

      Eylül 23, 2024

      Aşkın Lotus Hali… 

      Temmuz 4, 2024

      “Doktordan Az Kullanılmış” bu defa bir kitap adı oldu

      Ağustos 29, 2023

      ‘Rekabetçi Aile’yi izlerken kendimize de gülebilir miyiz?

      Ağustos 27, 2023

      Parfümde şişe tasarımı kokudan önemli olabilir mi?

      Mart 28, 2023

      Saç bakımına ilişkin merak edilen 6 soru ve 6 yanıt

      Nisan 17, 2022

      Beynini Resetle: Zihinsel rahatsızlıklar ve metabolizmayla ilişkisi

      Eylül 30, 2025

      Stresten Huzura: Deneyimlenmiş bir dönüşüm süreci

      Mart 6, 2025

      Yeni Eril: Dr. Nil Keskin’den kapsamlı bir dönüşüm rehberi

      Mart 4, 2025

      Cansel Oruç’un ‘Başarmaktan Korkma’ kitabı okuyucuyla buluştu

      Aralık 26, 2024

      Beynini Resetle: Zihinsel rahatsızlıklar ve metabolizmayla ilişkisi

      Eylül 30, 2025

      Kimdir bu “Narsist Sapkınlar?”

      Mayıs 29, 2025

      Borderline: Bir Kişilik Bozukluğunun Biyografisi

      Mayıs 6, 2025

      Dementor – Ruh Emici: Narsisizmin gölgesinde bir yok oluş ya da yeniden doğuş hikâyesi

      Şubat 17, 2025

      ‘Hepimiz Narsistiz’ kitabının yazarı Şule Öncü: Sanıldığından yaygın!

      Mayıs 17, 2024

      “Doktordan Az Kullanılmış” bu defa bir kitap adı oldu

      Ağustos 29, 2023

      Prof. Dr. Körükoğlu’ndan sağlıklı ve genç kalmanın sırları

      Mayıs 7, 2023

      Salmonella’dan korunmak mümkün mü?

      Nisan 27, 2022

      Zeytin Kokulu Memleket: Ayvalık

      Ağustos 20, 2025

      Sayım Çınar ile Kopenhag’da Kültür-Sanat 

      Ağustos 9, 2025

      Kadim bir kültür kenti: Denizli

      Mayıs 21, 2025

      Kayıp bir çantanın peşinde Patagonya’da edebiyat

      Şubat 20, 2025

      Nihal Gündüz’den ‘makarna’ ile ‘Çevre Krizi’ fotoğrafları

      Ağustos 15, 2025

      ‘Baumit ile Olasılıklar’ kitabı ile geleceği yeniden düşünüyor

      Eylül 20, 2023

      Heykeltıraş Varol Topaç’ın çelik üretim atıklarından yarattığı eser Contemporary İstanbul’da

      Eylül 17, 2023

      Jeotermal enerjiyi çocuklara anlatan kitap: Damla Adamlar

      Ağustos 31, 2023

      Kim Korkar Yapay Zekadan

      Haziran 8, 2025

      Türkiye’nin mutfak ve kültür mirasından seçkiler dijital erişime açılıyor

      Ekim 20, 2023

      Mevzular Açık Mikrofon, artık GAİN’de

      Eylül 1, 2023

      Akıllı makineler ve robotlar denilince akla gelen filmler

      Ağustos 31, 2023

      Ben Bazen: Beste Erin‘den farklı çocukluk hallerini anlatan bir kitap

      Aralık 3, 2025

      Zamanı Sahiplenenin Dünyayı Yönetmesi Üzerine

      Aralık 1, 2025

      Antakya Film Festivali başladı

      Kasım 24, 2025

      Sinem Çelebioğlu‘ndan çocuklar için; Dağın Kızı 

      Kasım 20, 2025
    • KÜLTÜR – SANAT
      1. Kitap
      2. Müzik
      3. Öykü
      4. Sanat
      5. Sergi
      6. Sinema
      7. Şiir
      8. Tiyatro
      9. Video
      10. View All

      Ben Bazen: Beste Erin‘den farklı çocukluk hallerini anlatan bir kitap

      Aralık 3, 2025

      Margaret Atwood’un “Kalpten” şiirleri okurla buluştu

      Aralık 3, 2025

      Geçmişten günümüze atların tarihteki yeri: ‘Akıncılar, Hükümdarlar ve Tacirler’

      Kasım 27, 2025

      Demet Cengiz’in Leylâ’sı ile kaderin kırılma anları

      Kasım 27, 2025

      Tame Impala Barış Manço hayranı!

      Ekim 22, 2025

      “Pekinel Uluslararası Masterclass” 6-12 Eylül’de AKM’de

      Eylül 5, 2025

      Sazakan’dan ilk tekli: AnatolianBlues

      Ağustos 17, 2025

      Ayın Şarkıları: Ağustosta ne dinleyelim?

      Ağustos 1, 2025

      Toz Zerreleri

      Temmuz 24, 2025

      Dönüşümün Hafifliği

      Temmuz 24, 2025

      Tuğlayı Fark Etmek

      Temmuz 24, 2025

      Yaşama Dair

      Temmuz 24, 2025

      Río Sur, Pera Müzesi’nde

      Ekim 16, 2025

      Dalí’nin Tavşan Deliği: Bir romanın resme dönüşen rüyası

      Haziran 12, 2025

      Rüyaların Ressamı: Remedios Varo’dan 6 büyülü tablo

      Haziran 10, 2025

      Balenin Rus yıldızları Bodrum’da

      Ağustos 12, 2024

      İstanbul’da devam eden 16 sergi

      Temmuz 10, 2025

      Ressam Ömer Onay’ın ‘Bilinç Akışı’ sergisi AKM’de

      Haziran 20, 2025

      ‘Mumi’lerin yaratıcısı Tove Jansson eserleriyle Aynalı Geçit’te

      Mayıs 8, 2025

      Handan Özbek’in “Çıplak Kıta” sergisi Goba Art & Design’da

      Mart 12, 2025

      Yunanistan Sineması Günleri, 2 Aralık’ta başlıyor

      Kasım 28, 2025

      Sinematek/Sinema Evi yeni programını duyurdu

      Ekim 21, 2025

      Weapons: İzleyicisini duygusal ve zihinsel olarak zorlayan bir korku filmi

      Ekim 11, 2025

      Erin Brockovich: Mini etekli, topuklu ayakkabılı bir varoluş hikayesi

      Ekim 8, 2025

      Şiir: Kapandık kaldık içimize 

      Temmuz 18, 2025

      Şiir: Huy İşte

      Temmuz 7, 2025

      GÜRÜLTÜNÜN ORTASINDA SESSİZLİĞE YOLCULUK: MODERN DÜNYADA DİNGİNLİĞİN PEŞİNDE

      Temmuz 1, 2025

      Şiir: Ne Zaman

      Haziran 10, 2025

      Yollara Düşen Sahneden Öyküler Depo İstanbul’da

      Aralık 3, 2025

      Tiyatro Tales’ten ilk oyun: Macbeth’in Cadıları Bir de Bizden Dinleyin

      Kasım 26, 2025

      Gergedanlar AKM Sahnesi’nde

      Kasım 26, 2025

      “Çiçekçi Sokağı”, 1 Kasım’da Kadıköy Eğitim Sahnesi’nde

      Ekim 27, 2025

      Parazit – Sınıfsal uçurumların sarsıcı anlatımı

      Haziran 30, 2025

      Garfield’in resmi posteri yayınlandı

      Aralık 19, 2023

      Napolyon bu kez Jaquin Phoenix’in yorumuyla sinemada

      Kasım 23, 2023

      Freud’s Last Session filminden fragman

      Ekim 27, 2023

      Ben Bazen: Beste Erin‘den farklı çocukluk hallerini anlatan bir kitap

      Aralık 3, 2025

      Margaret Atwood’un “Kalpten” şiirleri okurla buluştu

      Aralık 3, 2025

      Sokak Sanatçıları Festivali 500 sanatçıyı Müze Gazhane’de ağırlayacak

      Aralık 3, 2025

      Yollara Düşen Sahneden Öyküler Depo İstanbul’da

      Aralık 3, 2025
    • SD+
      1. Röportaj
      2. Haber
      3. Makale
      4. Portre
      5. Diğer
      6. View All

      Demet Cengiz’in Leylâ’sı ile kaderin kırılma anları

      Kasım 27, 2025

      Tanrıçanın Serzenişi: Elpis bize ‘umudunuzu kaybetmeyin’ diyor

      Eylül 25, 2025

      DÜNYAYA BİR KRİSTALDEN BAKMAK… HER IŞILTIDA BAŞKA DÜNYALARA YOL ALMAK…

      Haziran 28, 2025

      Booky Kitabevi: Bir insan, butik bir kitabevi, kocaman bir topluluk

      Haziran 22, 2025

      Yeşilçam’ın köklü şirketi Erman Film’de yollar ayrıldı

      Şubat 6, 2025

      Defne ya da Bazı Tuhaf Hayatlar: Herkes kendi hikayesine sahip çıksın!

      Kasım 16, 2024

      İstanbul’un plajlarına otobüs seferleri başladı

      Ağustos 7, 2024

      Biletinial’da ‘yorum ve reyting’ uygulaması

      Nisan 17, 2024

      Zamanı Sahiplenenin Dünyayı Yönetmesi Üzerine

      Aralık 1, 2025

      Dalí’nin Tavşan Deliği: Bir romanın resme dönüşen rüyası

      Haziran 12, 2025

      Romalı tarihçilerin yazmadığı Kleopatra: Hükümdar, alim ve filozof bir kadın

      Haziran 10, 2025

      Bir antikahramanın portresi: MARLA SINGER

      Nisan 30, 2025

      Yolda Olmak, Var Olmaktır

      Ağustos 9, 2025

      Maria Anna Mozart

      Temmuz 20, 2025

      Pablo Neruda: Aşkın, kavganın ve sessiz coğrafyaların şairi

      Temmuz 12, 2025

      Ulus Baker: Kısacık hayatına çağları sığdıran ‘birisi’

      Temmuz 12, 2025

      Gülhane Parkında sarnıç olduğunu biliyor muydunuz?

      Nisan 2, 2023

      Klasik mobilyada en çok tercih edilen ağaç türlerini biliyor musunuz?

      Nisan 1, 2023

      Mart ayında Türkiye’nin en çok konuştuğu başlıklar

      Nisan 1, 2023

      Ben Bazen: Beste Erin‘den farklı çocukluk hallerini anlatan bir kitap

      Aralık 3, 2025

      Zamanı Sahiplenenin Dünyayı Yönetmesi Üzerine

      Aralık 1, 2025

      DENİZ GİBİDİR GÖKYÜZÜ

      Aralık 1, 2025

      ZİNDAN ADASI: İNKAR MI? KOMPLO MU?

      Aralık 1, 2025
    • PODCAST

      Podcast: Hayati Tavsiyeler ‘Bahar ve Mitoloji’ ile yayında

      Mayıs 5, 2023

      Denenmiş, test edilmiş, onaylanmış: Hayati Tavsiyeler

      Mayıs 5, 2023

      Meraklı bünyeler için podcast kanalı: Suare Online

      Mayıs 1, 2023

      Akla takılan sorulara yanıt arayan podcast: Neymiş?

      Nisan 9, 2023

      Hayati Tavsiyeler: Kendine yatırım yapanlara özel podcast

      Nisan 9, 2023
    • YAZARLARIMIZ
    • SuareMag
    • Suare Öykü
    Suare Dergi – Film – Kitap – Sanat – Hayat ve DahasıSuare Dergi – Film – Kitap – Sanat – Hayat ve Dahası
    Buradasınız:Anasayfa » Trabzon Oda Tı̇yatrosu’nda ‘Kleopatra’ya Ne Oldu?’
    KÜLTÜR - SANAT

    Trabzon Oda Tı̇yatrosu’nda ‘Kleopatra’ya Ne Oldu?’

    Eylül 3, 2025Yorum yapılmamış6 dk Okuma Süresi
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Email
    Paylaş
    Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Email

    MAHİR ELVAN İLE RÖPORTAJ

    Trabzon Oda Tiyatrosu‘nun Kurucu Mahir Elvan ile hem tiyatronun çalışmaları hem de halen sergilemekte oldukları “Kleopatra’ya Ne Oldu” oyunu üzerine konuştuk.

    Mustafa İri

    • Ülkemizin dört bir yanındaki tiyatro hareketlerini araştırırken bazı isimleri fark ederiz. Onlar kendilerini sanata adayan, yaşam biçimi olarak tiyatrodan başka yol bilmeyen üretken kişilerdir ve değerlidirler. Bu süreçte tanıdığımız ve ödüllendirdiğimiz bir isim olarak kendi cümleleriyle Mahir Elvan kimdir? 

    Benim için tiyatro yalnızca bir meslek değil, hayatı anlamlandırma biçimi. Atatürk Üniversitesi Tiyatro Bölümü’nden mezun olduktan sonra Trabzon Devlet Tiyatrosu’nda on bir yıldır sahnedeyim; bugüne dek 21 oyunda rol aldım. Aynı zamanda kurucusu ve sanat yönetmeni olduğum Trabzon Oda Tiyatrosu’nda sahne üstünde ve arkasında üretmeye devam ediyorum. Aldığım ödüller, yönettiğim ve sahnelediğim sosyal sorumluluk projeleri, gençlere verdiğim eğitimler ve hayata dokunan oyunlar benim için birer kilometre taşı. Özetle; sahne ışıkları altında, perdenin açıldığı her an yeniden doğan bir tiyatro emekçisiyim. 

    • Trabzon Oda Tiyatrosu ne zaman ve nasıl kuruldu? 

    Trabzon Oda Tiyatrosu’nu 2022 yılında, tamamen kendi imkanlarımla ve gönüllü bir sanat inancıyla kurdum. Amacım; bağımsız, özgür ve nitelikli tiyatro üretimleriyle hem Trabzon’da hem de turnelerle farklı şehirlerde seyirciye ulaşmak, kentin sanat hafızasına kalıcı eserler bırakmaktı. Klasiklerden çağdaş yazarlara, sosyal sorumluluk projelerinden özgün metinlere uzanan geniş bir repertuvarla yolumuza devam ediyoruz. Oyunlarımızın gelirlerini zaman zaman hayır kurumlarına bağışlıyor, ihtiyaç sahibi öğrenciler için burs sağlıyor ve ücretsiz tiyatro kurslarıyla gençleri sahneyle tanıştırıyoruz. Trabzon Oda Tiyatrosu, perdesi her açıldığında seyircisiyle yeniden nefes alan bir sanat yuvası.

    • Son yılların üretken ve başarılı yazarı Ali Cüneyd Kılcıoğlu’nun Kleopatra’ya Ne Oldu? oyunu ile gündemdesiniz? Nasıl bir oyun oldu? Kim oynuyor?

    “Kleopatra’ya Ne Oldu?” güçlü bir kadın hikâyesi anlatıyor. Tarihin en bilinen figürlerinden Kleopatra’dan yola çıkarak, günümüz Türkiye’sinde bir kadının var olma, ayakta kalma ve sesini duyurma mücadelesini sahneye taşıyor. Oyun; zekâsı, kararlılığı ve direnciyle öne çıkan kadınların hikâyesini hem tarihsel hem de güncel bir perspektiften izleyiciye sunuyor. Oyunda Canan Yolcu’yu Meltem Pul canlandırıyor. Yönetmen koltuğunda Trabzon Devlet Tiyatrosu’nun usta ismi Ceyhun Gen oturuyor. Sahne arkası ise yine güçlü bir teknik ekibe emanet; dekor, kostüm, ışık ve müzikte profesyonel bir kadro çalışıyor. Ortaya çıkan iş; hem estetik hem de duygu yoğunluğu yüksek, izleyicinin salondan çıkarken üşüneceği, tartışacağı bir tiyatro oyunu oldu.

    • Oyuncu seçiminde neye dikkat ettiniz? Meltem Pul’dan bahseder misiniz?

    Oyuncu seçiminde, karakterin ruhunu taşıyabilecek, sahnede varlığıyla izleyiciyi içine çekebilecek isimler aradım. “Kleopatra’ya Ne Oldu?”da merkezde güçlü, kırılgan ama aynı zamanda dirayetli bir kadın var. Bu nedenle, hem oyunculuk tekniği hem de içtenliğiyle bu duyguları geçirebilecek bir oyuncuya ihtiyaç duyduk. Sevgili Meltem Pul hanımefendi, bu anlamda aradığımız isimdi. Ankara’da Müjdat Gezen Sanat Merkezi ve Çağdaş Drama mezunu, sahne disiplini yüksek, karaktere derinlik katabilecek bir oyuncu. Ayrıca, İstanbul’da Zerrin Tekindor gibi önemli isimlerden aldığı eğitimler sayesinde; Rolüne gösterdiği özen, provalardaki titizliği ve sahnedeki enerjisiyle oyunun ruhunu bütünüyle yansıttı. Onun Canan Yolcu yorumu, hikâyeyi izleyiciye çok daha güçlü aktarmamıza vesile oldu.

    • Peki, oyunun süreci nasıl başladı? Trabzon Devlet Tiyatrosu’nun başarılı oyuncusu Ceyhun Gen’i nasıl ikna ettiniz?

    Oyun süreci, kadınların sesini ve mücadelesini sahnede güçlü bir şekilde var edebileceğimiz bir hikâye arayışıyla başladı. Ceyhun Gen, Trabzon Devlet Tiyatrosu’nun disiplinini ve sahne gücünü en iyi temsil eden isimlerden biri; metnin bu güçlü kadın anlatısı onu da etkiledi. Aslında onu ikna etmekten çok, aynı sanat heyecanında buluştuk diyebilirim.

    • Oyunun teknik ekibinde kimler var? Turne yapacak mı? İstanbul izleyicisi için ilgi çekici olabilir.

    Oyunun teknik ekibi şöyle; Yönetmen Yardımcısı: Semanur Erbaş, Sahne Amiri/Hareket Düzeni: Aynur Yılmaz, Ses/ Müzik: Aykut Bahadır, Sinevizyon: Ahmet Ali Alemdar, Kostüm: Tülin Şirin – Gülşen Soytemiz – Melek Özer “Kleopatra’ya Ne Oldu?”, hem güçlü metni hem de sahnede yarattığı estetik dünya ile seyirciye sadece bir hikâye değil, aynı zamanda yoğun bir duygusal deneyim sunuyor. İstanbul’a muhtemelen Kasım veya Aralık ayında turne yapacağız. İstanbul seyircisini bu güçlü hikâyeyi sahnede birlikte yaşamaya davet ediyoruz.

    • Trabzon Oda Tiyatrosu olarak yeni projeler var mı?

    Trabzon Oda Tiyatrosu olarak sahnede durduğumuz yer, yalnızca oyun sergilemek değil; sanatla topluma, insanlığa ve geleceğe dokunmak. Bu anlayışla, Küme Vakfı’na sunduğumuz ‘Gökyüzü Sahnesi’ projemizle bilimi ve sanatı aynı gökkubbe altında buluşturmayı hedefliyoruz. Kültür ve Turizm Bakanlığı’na sunduğumuz ‘Filistin’de Gündoğumu Gibi’ projemiz ise, insanlık vicdanına seslenen güçlü bir dramatik anlatı olacak. Ayrıca Avrupa Birliği Culture Civic programına hazırladığımız yeni tiyatro projeleriyle, uluslararası işbirlikleri kurarak Trabzon’dan dünyaya açılmayı amaçlıyoruz. Bizim için her yeni proje, perdenin arkasında başlayan ve seyircinin kalbinde devam eden bir yolculuk.

    • Biraz da Trabzon Devlet Tiyatrosu ile ilgili konuşalım. Oradaki serüveniniz nasıl ve ne zaman başladı?

    Trabzon Devlet Tiyatrosu’ndaki yolculuğum 2015 yılında başladı. O günden bu yana sahne üstünde yirmiden fazla oyunda yer aldım; kimi zaman başrol, kimi zaman yan karakter, kimi zaman da bir ekibin omuz omuza yürüyen neferi oldum. Bu süreç bana yalnızca oyunculuk değil, sahne arkasındaki tüm üretim süreçlerinde de tecrübe kazandırdı. Kentin sanat hayatına katkı sunan her projede sorumluluk almayı, seyirciyle kurulan bağı büyütmeyi ve Trabzon’da tiyatro kültürünü daha da geliştirmeyi bir görev bildim. Gelecekte, bu birikimi ve enerjiyi kurumun bütününe yayacak daha kapsamlı bir vizyonla hizmet etme arzum da hiç eksilmedi.

    • ‘Dolu Düşün Bol Konuş’taki performansınızla ödül sahibi oldunuz? Kim yönetmişti?

    ”Dolu Düşün Bol Konuş” oyunundaki performansımla derginizin düzenlediği ödül töreninde ‘Komedi’ dalında ödüle layık görüldüm. Ünlü isimlerin karşısında, aralarında Hüseyin Avni Danyal’ın (Dram) ve Kosta Kortidis’in de (Müzikal) yer aldığı değerli sanatçılarla aynı ödülü almak benim için büyük bir gurur oldu. Geçtiğimiz yıl bu ödül Komedi dalında Engin Günaydın’a verilmişti; bu yıl ise aynı kategoride yer almak hem şahsım hem de temsil ettiğim Trabzon Devlet Tiyatrosu adına onur verici.

    • Karadeniz Bölgesi içinde Trabzon’un tiyatro açısından yerini ve önemini anlatır mısınız?

    Karadeniz Bölgesi’nde tiyatro denince akla gelen en önemli merkezlerden biri kuşkusuz Trabzon’dur. Trabzon Devlet Tiyatrosu’nun köklü yapısı, Trabzon Oda Tiyatrosu gibi bağımsız oluşumların üretkenliği ve şehrin her yaştan seyircisinin sahneye olan ilgisi, kenti bölgede özel bir konuma yerleştiriyor. Burada tiyatro, yalnızca bir sanat dalı değil; aynı zamanda bir kültür ve yaşam alışkanlığı. Karadeniz’in coşkulu ruhu ile tiyatronun evrensel dili birleştiğinde, ortaya hem yerel hem de ulusal ölçekte ses getiren işler çıkıyor. Trabzon, bu anlamda bölgenin sanatsal lokomotifidir.

    • Kleopatra’ya Ne Oldu? oyununuzla ilgili seyircilere son olarak mesajınız nedir?

    “Kleopatra’ya Ne Oldu?” sadece bir tarihî figürün hikâyesi değil; bugün hâlâ süren bir mücadelenin, kadınların var olma çabasının sahnedeki yansıması. Seyirciden ricam, bu oyunu sadece izlemekle kalmamaları, hissetmeleri, sorgulamaları ve hayatlarına bir yerinden dokundurmaları. Çünkü sahnede anlatılan aslında hepimizin hikâyesi

    • Bu röportaj ilk olarak Yeni Tiyatro Dergisi – Yeni Sinema Dergisi’nde Ağustos – Eylül sayısında yayımlanmıştır.

    Related Posts

    Ben Bazen: Beste Erin‘den farklı çocukluk hallerini anlatan bir kitap

    Aralık 3, 2025 Betül Çakıroğlu

    Margaret Atwood’un “Kalpten” şiirleri okurla buluştu

    Aralık 3, 2025 Kitap

    Sokak Sanatçıları Festivali 500 sanatçıyı Müze Gazhane’de ağırlayacak

    Aralık 3, 2025 Etkinlik

    Yollara Düşen Sahneden Öyküler Depo İstanbul’da

    Aralık 3, 2025 Tiyatro
    Yorum Yap
    Yorum yazın Cancel Reply

    Yeni Eklenenler

    Ben Bazen: Beste Erin‘den farklı çocukluk hallerini anlatan bir kitap

    Aralık 3, 2025 Betül Çakıroğlu

    BETÜL ÇAKIROĞLU Ben Bazen resimli bir çocuk kitabı ve giriş sayfası soru işaretleriyle başlıyor. Bu bir mecaz değil; kitabın…

    Margaret Atwood’un “Kalpten” şiirleri okurla buluştu

    Aralık 3, 2025

    Sokak Sanatçıları Festivali 500 sanatçıyı Müze Gazhane’de ağırlayacak

    Aralık 3, 2025

    Yollara Düşen Sahneden Öyküler Depo İstanbul’da

    Aralık 3, 2025
    Sosyal Medya'da Biz
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • YouTube
    Bu Haberleri Kaçırmayın

    Manavgat Girit’ten Side’ye Kültür ve Lezzet Festivali’nde 3 Oscarlı Zorba’ya özel gösterim

    Nisan 27, 2025 Festival

    Üç Kızın Hikayesi’ne İtalya’dan en iyi film projesi ödülü

    Kasım 14, 2023 Film

    Döşeğimde Ölürken:

    Haziran 13, 2024 Edebiyat
    Hakkımızda
    Hakkımızda

    Film, kitap, sanat, hayat ve daha fazlası için haber, röportaj, makale, podcast, güncel bilgiler içeren e-dergi.

    Email : editor@suaredergi.com.tr

    Künye

    Son Eklenen Yazılar

    Ben Bazen: Beste Erin‘den farklı çocukluk hallerini anlatan bir kitap

    Aralık 3, 2025

    Margaret Atwood’un “Kalpten” şiirleri okurla buluştu

    Aralık 3, 2025

    Sokak Sanatçıları Festivali 500 sanatçıyı Müze Gazhane’de ağırlayacak

    Aralık 3, 2025
    X (Twitter) Instagram Facebook
    © 2025 Tüm Hakları Saklıdır. Do Medya & Ekipbizz İçerik İşbirliğiyle hazırlanmaktadır.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.